sofarfromperfect.blogg.se

Fet. Lat. Dålig humor. Oorganiserad. Tidsoptimist. Trulig. Egoistisk. Omogen. Fast snäll ändå liksom.....

Skrivpuff 22/6 2014 Tema: LITEN

Kategori: Allmänt

Liten

Liten i dina armar som knappt når runt min kropp
Liten när jag gråter, snörvlar mot din hud
Liten när du torkar tårarna från mina runda kinder
Liten när du håller mig hårdare
Liten utan orken att vara stor
Liten när jag släpper taget och faller
Liten när du fångar mig, orkar mig
Liten när du viskar stora ord
Stor när jag äntligen lyssnar
Stor när jag äntligen känner dina armar runt min runda kropp
Stor när jag äntligen förstår
Stor när jag vågar tro på dina ord
Hos dig, får jag vara liten
Hos dig, får jag vara stor
Hos dig är jag, bara jag

KOMMENTARER:

  • Grå Papegoja säger:
    2014-06-23 | 09:50:10

    Kärleksfull text. <3. Välkommen till skrivpuff om du är ny. Gå gärna in och läs och kommentera andras puffar. Det brukar vara uppskattat och är ett sätt att få respons på egna texter och besökare till sin blogg.

Kommentera inlägget här: